Viktväktaren som vill tappa kilon

Tjaba!


I söndags började jag mitt viktväktar liv för att kunna bli av med några kilo. Jag hoppas att det går bra men jag vet också att man kan få bakslag då man bara vräker i sig godis. Det är därför som jag börjar igen, då mitt godisintag har varit för stort. Samtidigt som jag tänker på vad jag stoppar i min mun önskar jag mig en kropp som jag vet att jag aldrig kommer att få. Då min kropp har ett extra bildäck kring midjan och några extra skavanker på andra ställen.

En kropp som är smal som en tändsticka är kanske inte realistiskt i mitt fall men man kan ju få drömma lite. Mina drömmar kostar inget. Inga svettdroppar eller tårar möjligen lite mer jävla anamma än vanligt för att komma fram till målet. Men snart är det sommar igen och man skall visa upp sin kropp mer eller mindre naken. Det är ju vid sådana här tillfällen som man önskar att allt redan var fixat för länge sedan om man den dagen inte har kommit till sitt mål.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd