Träningsresans återblickar

Tjaba!

Sitter nu här framför datorn och drömmer mig tillbaka till min tid på Fureventura där jag var på en träningsresa i november 2011. På denna ö sken solen, maten var kanon, vattentemperaturen i havet var behaglig, sovmorgon, lägre promenader, träning och åter träning, slappar i en solstol ja det var livet just då. Nu är det 17 januari 2012 där utsikten från mitt sovrumsförnster visar en grön gräsmatta, ingen sol bara dimma, kyligare än jag vill ha det, maten är ingen lyx bara vardagsmat, inga sovmorgonar existerar förutom på helgerna som tar slut för fort, jobbet är det samma dvs ingen rast eller vila för då får man ingen lön.

Ja säger då det " det var bättre förr".

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd