Träningshysterin efter nyår

Tjaba!

I fredags så var det 38 personer som stod på reservlistan för att få en av de 35 platser som finns på CXWORX. 38 stycken det är ju lika många som om alla som hade fått plats, helt enkelt skulle ångra sig och ändå skulle passet vara fullt. Själv så vill jag träna nu på lördag men jag tror inte att detta kommer att gå, då jag reservplats 14. Därför åker jag hem till mamma och pappa på en liten visit. Jag tror att det blir glada över att jag kommer och hälsar på dem.

Själv har jag haft en tanke på att min träningsanläggning skulle kunna ordna VIP köer till alla träningspass för oss som tränar året om och även på våran semester. Fast det är ju klart att man skall gynna de som vill börja att träna, men man kan ju alltid önska att det finns plats på de pass som jag vill gå på. Då man råkar ha fått en resverplatsbokning. Jag hoppas att mars månad kommer snart för då brukar det vara tommare på passen vilket gör att man kan boka en plats på sitt favorit pass utan att behöva oroa sig för om man kommer med eller inte. 

I dag när jag hade tränat färdigt mitt 30 minuters spinningpass följt av 30 CXWORX var nästa alla gymmaskinerna upptagna av människor som ville att deras nyårslöft skall uppfyllas. Dvs att börja att träna.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd