Hur gick det med bostadrätts visningen?

Tjaba!

I söndags var jag på en bostadesrättsvisning för att se om lägenheten var lika bra som den var på bilden. En sak som jag ville få fram, var känslan av att här vill jag bo då lägenheten inte stämde överens med alla önskemål / krav som jag har på mitt nya boende. Känslan som jag fick var att detta var inget för mig så det är bara att leta vidare.

När jag i dag gick in på http://www.hemnet.se/ igen så hade det kommit ut ett nytt objekt som jag skall gå och se på. Denna gång är det ett renoverings objekt och inte "bara klart att flytta in boende" som den andra lägenheten är. Jag hoppas också på att mina killkompisar kan ge mig ett handtag eller hundra. Eller är det antalet fulla ölbackar som avgör saken? Alltså backar som har ölflaskor som har ett innehåll av öl.

Det spelar ingen roll hur jag ändrar och har mig. Då man kan tro när man läser föregående text att jag talar om själva ölbacken som är full och inte så som jag vill ha det till. Nämligen att alla flaskor som står i backar som inte är fulla men fulla på ett annat sätt. Alltså själva flaskans innehåll är fullt. Nu är jag där igen jag får ändra mig till välfyllda.

SUCK.

 Jag få gå och göra något annat istället.

P.s Jag är nykter när jag skrivet detta i fall någon undrar. D.s.

Kommentarer

  1. haha! :) Kul lasning! Gillar dina traningsrapporter, det ar inspirerande.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd