Hotell letande i London

Tjaba!

I går satt jag och letade hotellrum eller B&B boende för den sista delen av London äventyret. En sak som jag konstaterade snabbt var att det var svårt att finna ett boende som hade plats för mig, samt att priset skulle vara ett som passade min plånbok. Till sist så hittade jag ett boende nära Wembley stadium och Wembley Arena. the-wembley.hotel som jag får vara nöjd med då det var bland det billigaste jag kunde hitta för de 15 nätter som jag skall bo där. Jag kunde på på ett hostel ~ som ett svenskt vandrar hem men då jag inte vill dela rum med en eller flera för mig okända personer fick det bli detta hotell. Till det fashonabla priset av 1700 pund för hela vistelsen inkl frukost. Det kostar att ligga på topp som min pappa alltid brukar säga.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd