Spinning och CXWORX

Tjaba!

I dag har jag tränat spinning och CXWORX, 30 minuter var. Jag tyckte att spinningen gick riktigt bra med tanke på att jag har varit förkyld. Under spinningen körde vi i två lite längre backar för att där emellan köra återhämtning i ca 70 sekunder. Efter en kort reflektion av spinningen anser jag att det var bra att jag inte tog ut mig mer än jag gjorde efter att ha varit förkyld. Då det var dax för nästa del av dubbelpasset kände jag mig positiv till CXWORX även om jag inte har kört detta pass mer än en gång innan. Kan inte säga så mycket om detta pass då allt gick så fort att jag inte kommer ihåg så mycket av själva passet. 

Trots allt så blev det bra med tanke på att jag har träningsvärk efter gårdagens träning är med den personliga tränaren. I går hade jag ingen tanke på att jag kunde få träningsvärk men det hade när jag vaknade i morse.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd