Downton Abby, julspecial

Tjaba!

Jag bara älskar engelska kostymdraman så därför sitter jag som klistrad framför tv när Downton Abby sänds. Först så var jag lite ledsen när det sista avsnittet sändes förra fredagen men blev lycklig igen då jag skulle få se en bakom kulliserna special, som sändes i torsdags. För att därefter se i tidningen att ett julspecial program kommer att sändas dagen därpå och som skulle vara i ca 1,5 h.

Jag vill inte skriva vad programmet handlade om om ni inte har sett det, men jag kan glädja alla med att det kommer en säsong 3 och lanseringsdatum är satt till september 2012 ( i England) så det är bara att vänta och längta. Det sägs ju att de som väntar på något gått kan aldrig vänta för länge. Så jag och du får klicka på denna länk och läsa om skåpdespelarna i stället. Downton Abby

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd