BodyPump 79

Tjaba!

I dag tränade jag bodypump för första gången på länge. Då det var sista gången som vi körde pass nummer 79 kändes det bra att få köra det en gång till. Eftersom jag har har haft ett uppehåll från detta pass pga träningsresan och andra saker som har krävt min närvaro kändes det kul att vara tillbaka på passet. Jag vet inte om min frånvaro gjorde att jag upplevde passet som lätt eller om det var den frukosten från Subway gjorde att jag hade ork. Speciellt dipsen som brukar vara min svaghet kändes okej att köra trots allt. Efter passet bjöd träningskedjan Sportlife, min träningsanläggning i Kungsbacka, på lussekatt och glögg. Mycket uppskattat och den gav mig kraft att gå ut i regnet för att cykla hem. Jag upplevde cykelturen hem som jobbigare än själva träningspasset då det regnade småspik i mitt ansikte hela tiden och som om detta inte räckte hade jag kastbyar som tog tag i min cykel men hem kom jag till sist. Där det efter avslutad dusch vankades det pepparkakor, lussebullar och klenäter. Det är ju trots allt lucia idag.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd