Activiospining

Tjaba!

Körde lite activiospinning igen då det var länge sedan som jag var på ett sådant pass. Jag har ju varit i väg på min träningsresa och även varit i väg på en liten weekend vistelse hos min syster och hennes man på deras sommarställe. Därför kände jag att det var dax för lite activiospinning igen. Blandad och bra musik som gjorde att jag lyckades kämpa det där lilla extra för att få ut ca 94% av min maxpuls under en AC/DC låt. Tycker jag var bra men jag vill ju ändå ha lite ork kvar så att jag orkar cykla hem från min träning utan att kolapsa på vägen men nu är jag så trött att jag skall gå och lägga mig för att ha krafter tills i morgon. Då det är pepparkaksbakning med min fyraårige systerson som står på programmet.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd