Brand i Nordstan den 11 december

Tjaba!

Då det har varit brand i shopping meckat för göteborgarna nämligen Nordstan undrade jag hur mycket som skulle vara avspärrat inne i Nordstan pga detta. Jag såg att Cassels butiken hade stängt medan de andra var öppna. Eftersom butikerna KappAhl och Esprit hade drabbats av vattenskador och brandlukt sålde de ut hela sortimentet för 50%. Vilket gjorde att det i KappAhl butiken var väldigt lång kö till kassorna och när jag hade ätit min lunchsallad var det också kö för att komma in i butiken. Det började likna den kön man kan hamna i om man kommer på fel dag eller tid till
Ge-Kås i Ullared. Jag gick inte in i KappAhls butik då jag inte orkade att stå i en kö för att komma in eller för att komma där ifrån. Jag åkte hem istället.


Här kommer två länkar på artiklar om branden från Göteborgs-Posten.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd