Att byta bil

Tjaba!

Att byta bil är svårare än jag hade trott då det är så mycket som skall stämma överens. Första natten kunde jag inte sova då jag låg och räknade fördelar kontra nackdelar mellan den bilen som jag har och den bilen som jag provkörde idag. Hela dagen på jobbet gick jag och undrade hur bilen skulle vara och om den kändes för liten då jag i daxläget kör en Volvo s40. Den Ford Fiesta som jag provkörde var bra  storleksmässigt men min mage gav mig inte en lugn stund och jag kände mig gråtfärdig över att behöva ta ett beslut i frågan. Efter att ha kommit hem och pratat lite med min mamma kom jag fram till att jag behåller min gamla bil ett tag till och efter att tagit detta beslut kände jag mig lugnare.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd