Träningsresa till Fuerteventura

Fotot är taget i hotellets trädgård av Tingeling.
Tjaba!
   
Ytterligare en fredagseftermiddag med activiospinning är avklarad. Nu är det inte många dagar kvar tills jag får åka iväg på min träningsresa till Fuerteventura. solresor-traningsresor/fuerteventura Längtar redan dit men först några mer träningspass att köra samt två arbetsveckor till, men sen är jag där. Jag har redan börjat skriva på min packlista för jag vill ju inte glömma något t ex träningsskor. Denna gång skall jag också ta med mig min egen kudde då hotellets kuddar var inget för mig. Jag gillar min platta kudde medan deras var som ett berg och inte alls vad jag är van vid. Maten på hotellet var kanon även om man gick upp i vikt p ga detta, men det var det värt. Förra året när jag var där valde jag "kom i form" programmet med föreläsningar och träning två gånger per dag. Nu har jag Yoga och Pilates istället.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd