Högskolepoäng

Tjaba!

Jag har i dax läget skrapat ihop 120hp och undrar nu om jag har blivit lite smartare? En sak som jag har kommit fram till är att jag gillar historia för där finns det bara ett svar som är rätt t ex 1772 dog kung xx. I pedagogik kursen som jag nu läser skall man blanda in andra vetenskaper hela tiden så att det inte finns ett exakt svar på frågan. Vilket göra att jag i min hjärna är lite förvirrad över vilket som är det rätta svaret egentligen. Eller så är det så att inget är fel utan allt är rätt om man kan argumentera för sin sak.

Skit samma! Vad gör något av detta om hundra år för då är jag ändå död. Tror jag i alla fall om ingen ny vetenskap har kommit på att just jag är värd att bevaras för eftervärlden. Tur att jag har bestämt mig för att kremeras när jag är död.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd