Mer träning i blåst på Fuerteventura

Tjaba!

Nu har det blivit lördag och den näst sista dagen på min träningsresa. Dagen började med en föreläsning om myter och sanningar. Tex får tjejer stora muskler om de styrketränar? Nej blev svaret om man jämför med killarnas. De tar ibland hjälp av anabola steroider för att få till de där riktigt stora musklerna. I den stilen fortsatte det innan det var dax för träning. Träningen hoppade jag över pga huvudvärk. I stället satte jag mig i lobby och läste en bok men efter ett tag var det inte roligt så jag tog en liten längre promenad längs med stranden.

BodyBalance hade vi på eftermiddagen men det var svårt att stå still och hålla balansen i de starka vindarna. Det är verkligen annorlunda mot att vara inomhus. 

Idag har solen lyst hela dagen så nu är det bara värmen som saknas för att jag kan kalla det en resa med sol, bad och träning. Förövrigt är maten ingen höjdare men det har jag nämnt tidigare. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd