Jag är kass

Tjaba!

Får passa på att köra lite egen träning innan min sista gång med min nuvarande PT. Jag måste ju säga att jag har tränat så att han kan se resultat av det vi gör. Han sa att han ser förbättringar mot mina första gången men ibland undrar jag om det verkligen är så eller så är det bara jag själv som tycker att jag är kass på vissa core övningar.

Jag kanske ska hälla en kanna med kallt vatten över huvudet så att man skärper till sig ;) med träningen sedan när man inte har en PT längre som jagare än länge. Eller så blir det som det bli.

Skämt och sidå men nu är det snart upp till bara lilla mig att se till att det flyter på med träningen. Idag gick allt bra även om det var mycket folk på gymmet.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd