CXWorks träning

Tjaba!

På onsdagen sov jag för länge och tänkte inte på vad klockan var så därför höll jag på att glömma av förmiddagsträningen som redan var klockan 09.00 eller rättare sagt en kortare förläsning om rätt och fel när man gör vissa övningar. Mycket intressant och informativ med korta demonstrationer av vissa övningars positionering både rätt och fel.

Sedan var det  BodyAttack i 30 minuter. Tja vad skall man säga då jag kanske har kört detta pass max tre gånger innan så det var lite svårt att hänga med ibland.

CXWorks som vi gjorde därefter var mycket bättre för här har jag mer koll på övningarna. Jag har också fått lära mig att C står för core. X står för att man jobbar diagonalt och work för att man jobbar. Finurligt inte sant?

Eftersom jag sov lite för länge så hann jag inte äta någon frukost innan träningen så nu längtar jag till lunchen.

Efter lunchen sov jag lite innan det var dax för lite mer träning för dagen som jag hoppade över för att i stället ta en lång promenad längs med stranden. Tog även en massa kort och här kommer det urval av de som jag tyckte blev bäst.



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd