Sista dagen på träningsresan

Tjaba!

Sista dagen på träningsresan och vi började som vi avslutade i går, nämligen med BodyBalance. Vi var bara fem stycken på passet eftersom hälften av träningsgruppen på 13 personer är sjuka. Samtidigt som idag är den ända dagen som jag under den här veckan upplever både sol OCH värme. Tjoho!

Efter passet var över tog jag en solstol för att försöka få lite sol i mitt ansikte. Tyckte det var lite för blåsigt att ta av sig och bara ha bikini på sig. Börjar nog bli gammal och frusen 😉 Sista passet på den här resan var cirkelträning som avslutades med YinYoga. Detta pass som redan hade regnar bort två gånger tidigare i veckan blev nu äntligen av. Fortfarande var det lite för kallt att ligga still efter ett ha haft ett cirkelträningspass så jag gick där ifrån när det var ca fem minuter kvar av passet för jag frös så mycket. Den varma dusch var det bästa som hade hänt mig denna dagen.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd