Fredagsträningen

Tjaba!

Nu hade det redan blivit fredag och det var tid för lite mer träning. Vi började dagen med cirkelträning och de övningarna som vi gör är som följer:

Luftboxning + spring på stället
Mage criss cross = sneda crunches
Squat med axlar = knäböj med armarna uppåt när man är på väg ner i sittande position.
Can Can = benspark upp i luften växelvis samtidigt som man följer med upp med motsatt arm.
Upprätt rodd, axlar
Diagonala lyft = Superman fast utan boll
Bröstpress
Steg åtsidan med upphopp
Mouintin Climber
Triceps
Rodd, rygg
Sidoutfall

Vi gjorde detta i nästan tre varv innan det vara dax för nästa sak, nämligen YinYoga. Vi hann knappt att börja innan det började att regna så sedan så var det ingen idé att fortsätta. Därefter gick jag till mitt rum i förhoppningen att jag inte skulle sova bort dagen som jag gjorde dagen innan.

På eftermiddagen var det uppehåll och dax för lite dansaerobic. Aerobicen var lite lättare denna gång då stegkombinationerna var kortare och lättare. Sedan var det styrka i 30 minuter med mitt gummiband som jag hade fått och även detta var lättare nu när man hade kört det en gång innan.



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd