Tjaba!

Första träningsdagen och tid för frukost. Efter att ha ätit frukosten kan jag konstatera att frukosten är bättre på Hotell än på detta hotellet
. När frukosten var uppäten var det dax att knalla ner till träningsarenan. På detta hotell har de ett sviktande golv istället för stumma klinkerplattor som det är på det andra hotellet som jag var på förra gången.

Cirkelträningen i 40 minuter stod det på schemat följt av ett 45 minuters Yin Yoga pass men när vi skulle göra yogan började det att regna så vi fick avbryta träningen. Så kan det gå när man tränar utomhus.
På eftermiddagen hade vi Dans Aerobic men det gick inte så bra för min del och för en del andra utan vi fnissade mest men så går det när det är ovana personer som skall träna något som de inte har gjort innan. 
Sedan körde vi styrka i 30 minuter med gummibandet som vi hade fått. Jag kommer inte ihåg någon övning som vi gjorde eftersom jag skriver min lilla komihåg dagbok en dag efter. 

Middagen var okej medans efterrätterna mest bestod av massa saker som hade en grund av chokladmousse och det gillar inte jag, så inga go saker för mig i dag alltså.

Mellan palmbladen kan man se vad vi tränade. Det rödaktiga i nedre bildkant är mattan vi tränade på.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd