Ingen PT längre

Tjaba!

Även om jag skrev ett inlägg igår om min träningsresa så har jag varit hemma i Kungsbacka i två veckor nu. Under denna tid har jag tränat efter det program som min PT har skapat just för mig. Det  har varit extra skönt då det har varit lite folk på gymmet pga att jag har kommit dit en sen fredagseftermiddag samt att det har varit sportlovsvecka.

Det som har varit mindre bra är att min PT skall sluta och detta fick jag reda på när vi möttes häromdagen. Så nu har jag fått i panik peta in två tillfällen med honom innan den 5 mars som är hans sista dag. Jag som har trivts så bra med honom. Dels pga att han aldrig har dubbelbokat mig så som den andra PT gjorde men även att vi har en bra personkemi. Problemet är att jag har fortfarande fem betalda timmar som jag inte hinner att utnyttja innan han slutar. Enligt honom är det ingen ny på gång heller. Tja! Vad gör man? Detta blir den tredje PT som slutar för mig så jag måste vara en krånglig och jobbig typ då ingen verkar vilja hjälpa mig längre. Trots att jag har förskotts inbetalat mina PT timmar. Suck.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd