Nu åker jag på träningsresa igen till Fuerteventura

Tjaba!

Klockan ringde 04.00 för att vi skulle vara på flygplatsen i tid då planet skulle gå 07.35. Vi var på Landvetter klockan 05.15 med då hade inte incheckningen öppnat ännu. De öppnade strax efter att jag hade sagt adjö till min pojkvän. När jag checkade in bagaget fick jag reda på att planet var två timmar försenat redan från start. Ny tid var satt till 09.20 så jag fick fördriva tiden med att handla en ny maskara samt äta lite. Jag som hade räknat med att äta på planet.

Flygresan ner till Fuerteventura gick bra men där nere regnade det och det var inget som jag hade räknat med. Jag visste att det bara var 14 grader för det hade jag både sett på nyheterna och fått information från flygkaptenen. När vi väl kom fram till hotellet hade klockan blivit så mycket att det hade blivit tid för välkomstmöte så därför gick jag först på mötet innan jag checkade in för annars hade jag missat informationen  om träningsresan.

Vi är bara 14 st i våran grupp och i samband med informationen fick vi även två små välkomstgåvor i form av en påsen och ett elastiskt gummiband.


När mötet var klart så kunde jag få checka in på mitt rum och därefter blev det en snabbdusch innan det var tid för lite välkomstmingel innan den gemensamma middagen. Fick nog mat ca 19.30 och då var jag både trött och hungrig men kände mig även lite yr då jag gick till de olika bufféborden. Gick och lade mig tidig eftersom jag var så trött och det gjorde många andra med mig. 

Det var kallt på rummet så jag sov i överdragskläderna. Täcken fanns inte utan man har ett lakan istället. Så jag tog de två filtarna som fanns på rummet samt överkastet och fotpläden för att det skulle bli tillräckligt varmt så att jag kunde sova gott. Jag sov rätt okej ändå.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd