Zumba

Tjaba!

I dag dansade jag lite Zumba och kände att jag var nog inte så dålig på detta i alla fall. Men det är ju klart att det finns ju alltid de som är bättre och de är ju de som står längst fram i salen också. Själv stod jag tryck mot väggen och gjorde mig nästan osynlig. Hur det nu går till när hela salen består av speglar och jag syns i dem alla. 

Nu är det över och jag klarade ut av passet utan allt för många pinsamheter. Noll faktiskt. Kan till och med erkänna att det var lite roligt stundtals men så roligt som det var på min träningsresa till Fuerteventura var det inte. Kanske det har att göra med att vi var ute då och instruktören är så bra. Solsken och havets vågor som slår mot stranden är något helt annat än att vara inomhus.

Träna på gott folk.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd