Steppass

Tjaba!

I dag körde jag ett steppass och en sak som var bra med att jag hade övat lite innan på stegen var att när de kom under passet så var jag inte lika ringrostig som jag var i fredags.

Jag hade också med mig tre kollegor från jobbet varav en kollega kände jag till att han skulle komma men de andra två visste jag inte om. Så det blev extra roligt när de kom innanför dörren till träningslokalen.

I mina träningsskor har jag ett par inläggssulor som ger mig en stabilitet när jag kör balansövningar men de fjädrade inte tillbaka när jag körde step. Så det kändes i fötter och knäna att det inte var det optimala att ha dem i skorna. Så om jag kör ett steppass igen så ska jag inte ha dem i mina skor men på det hela var det ett bra träningspass i alla fall.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd