Utmaningen

Tjaba!

Zumba stod det i dag på träningsschemat och jag fick på så sätt ytterligare en stämpel på mitt utmaningskort. I går körde jag Yoga och det är inte min grej så om det skriver jag inte mer om än denna rad. Zumba däremot är mer min grej, men i en varm träningslokal inomhus så känns det konstigt när man jämför hur det var utomhus vid havet på Fuerteventura där jag var träningsresa. Tänk vad miljön kan spela en stor roll för hur man upplever saker och ting och just nu gör jag allt för att jaga stämplar till mitt utmaningskort. Just nu saknar jag bara två stycken. Där den ena stämpeln är för ett BodyPump pass och den andra är ytterligare ett tråkigt yoga pass.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd