Träning och rådjur

Tjaba!

I dag var jag så trött så trött när jag körde Indoor Walking. Ingen ork eller vilja hade jag heller men jag kämpade på så gott som jag kunde. Så här trött som jag var idag har jag aldrig varit tidigare på detta pass.
Tre etapper med en topp i varje gick jag igenom för att kunna sitta framför dator och surfa runt lite utan att ha ett dåligt samvete. Mycket hänger nog samman med att jag har fått tillgång till en trädgård numera och i denna skall det grävas diken och rensa i rabatter. Kul men jobbigt på ett annat sätt.

Till sist måste jag säga att jag är trött på rådjuren om äter upp mina blommor som jag har lyft fram bland alla grästuvor. Här kämpar man för att blommorna skall lysa upp i min lilla rabatt och så ser rådjuren det som en enkel middag. Alla mina timmar som jag har lagt ner försvann på i en munsbit. Jag vet att man kan köpa medel mot rådjurens gratis middag i form av mina blommor men medlet är ju så dyrt och odrygt.

Summan av det hela är att träningen går tungt och kampen mot rådjuren går tyngre.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd