Body Combat

Tjaba!

Återigen tränade jag ett Body Combat pass för att få ytterligare en stämpel på mitt kort. Det är bara fyra stämplar kvar och sedan kan jag hämta ut mitt pris i Nordicwellness utmaningen. Själva passet är ju okej men med en taskig koordination är det inte helt lätt att få rörelserna att gå ihop till en enda rörelse. Då det byts från höger till vänster mitt upp i allt, men jag tänker att nu när jag har kommit över tröskel för att test på detta pass. Så jag hoppas att jag kan ha detta pass som ett alternativ om jag vill göra något annat än att bara köra de gamla vanliga passen. Även om jag har hittat Indoor Walkingen som en ny träningsform som jag gillar att göra.

En annan sak som jag kom att tänka på är att vad störd man blir ut av att det piper i mobilen om att man har fått en nytt SMS. Efter att ha kollat detta har jag fullständigt tappat tråden på vad det var jag skulle skriva om. Det hjälper inte att läsa det som jag har skrivet heller utan det fick bli den här kommentaren om SMSet istället.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd