Vår

Tjaba!

I går gick jag en powerwalk med min pojkvän och i slutet var jag så trött att jag hela tiden låg ett steg bakom honom. Total blev det en timmes promenad i kuperad terräng på mitten av rundan och på gångbana i början och i slutet av promenaden.

Eftersom det är fredag igen så har jag återigen kört ett activiospinningpass. Denna veckan har jag fått ihop hela tre träningstillfällen, heja mig, och på alla dessa pass hade jag samma instruktör.
Då våren verkar lite sen i år fick jag drömma att jag cyklade längs med havsbandet och i solsken under passet. Själva passet i dag kändes lite tungt men det kan bero på min promenad i går. Då det kan vara den som sög musten ur mig men det kan också bero på den glass som jag åt efter lunchen i dag. Jag hade trots allt lite vårkänslor när jag åt min glass.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd