Björnbärssnåret

Före
Tjaba!

Här kommer lite mer bilder på före och efter i trädgården. Visserligen så är bilderna tagna från olika håll. När jag tog bilderna så ville jag dokumentera vad jag hade gjort och inte gjort i trädgården. Jag tror att ni kan se skillnaden i alla fall.

Jag hade tur med vädret denna dag eftersom solen lyste och det var så varm ute att jag kunde gå i T-shirt en kort stund i alla fall när jag jobbade med att slita bort eländet. Till skillnad mot första gången så rev jag mig inte på händerna och hade turen att inte trassla in mina byxor i de avklippta grenarna. Det var snarare så att grenarna valde att använda sina taggar för att fastna i min arma lekamen.

Till helgen skall jag jobba så jag trädgården för vila från mina vilda härjningar med sekatör och en större variant av en sekatör. Fast den heter nog inte så men jag kallar den så.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd