Träningskompisen

Tjaba!

I dag har jag återigen tränat Indoor Walking och fick även allt att stämma till 100%. Jag vet inte om det berodde på min arbetskompis Micke som stod bredvid mig eller om jag bara var extra motiverad. Till och med i de olika pulszonerna var jag rätt. Det var bara en endaste liten gång som jag tappade pulsen men bara med tre slag mot vad rekommendationen var från instruktören.

Så här en timme efter passet slut så kan jag känna en liten trötthet i benen men det är nog så som det skall vara när man har tränat. Eller rättare sagt det är så SOM det skall vara för då vet man att man har tränat och tagit i utan att fegköra. Nu är det dax för kvällsmaten.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd