BodyPump 85

Tjaba!

Efter att inte ha tränat BodyPump på en månad var det dax igen. Kul men tråkigt eftersom jag ville vara ute i det fina vädret men det blev inget med det.

Den nya musiken var ingen höjdare men det finns säkert andra deltagare på passet som gillade dem. Låtarna är följande:

Track 1: Heartbreak on Hold (Alexandra Burke)
Track 2: Antidote (Swedish House Mafia vs. Knife Party)
Track 3: Uprising (Muse)
Track 4: The Rhythm Of The Night -Ryan T. & Rick M. Radio Edit (Cascada)
Track 5: Let It Roll (Flo Rida)
Track 6: Blow Me (One Last Kiss) - Clean Radio Edit (Pink)
Track 7: Spectrum (Loyal Crown)
Track 8: This Is How We Rock! - Hardforze H.A.R.D Remix Edit (Brooklyn Bounce)
Track 9: One More Night (Eastern Clause)
Track 10: Forever (Six60)

Nu när jag ser dem i skrift ser jag att de är låtar som man kan känna igen men med nya artister som tolkar dem på sitt sätt så blir det inte alltid så bra om jag får ha ett ord med i lagen.

Jag tycker att vissa delar av passet var tunga, speciellt bicepscurls och armhävningarna och så här efter passet är min vänstra underarm halvt förlamad av trötthet men så är det när man inte har tränat Bodypump på nästan en månad. Jag längtar efter att få tillbaka min lördagspump i stället för som nu, köra Functional Moves pass på lördagen.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd