Självutnämnda experter

Tjaba!

I dag har jag frågat mig varför det vissa dagar går lätt att träna medan andra känns som man behöver hjälp med att utföra rörelserna eller vad man nu man skall göra på passet. Bodypump passet 85 var ett mellan pass där det fungerade att träna men samtidigt så kändes det att det var ett tag sedan man körde. Jag försöker nu att köra andra pass än de gamla vanliga. Dels beror det på att de har stuvat om i schemat så de pass som jag brukar köra har fått flytta på sig till andra dagar eller tider. Jag vill ha det som det alltid ha varit. Suck!

I förra veckan började Nordicwellness som Sportlife heter nu, med "Utmaningen" där det gäller att köra två pass under en speciell kategori t ex Styrka, Cykel/Indoor Walking, Fight, Koordination, Dans, Rörlighetsträning. Totalt tolv pass varav jag inte vill göra vissa saker då jag kommer att känna mig så dum eftersom koordination är inte mig grej och definitivt inte i ett högre tempo. Då det kommer att vara jag som har näsan åt höger när alla är vridna åt vänster. Eller helt enkelt den som saboterar för alla andra självutnämnda "experter". Det var alltså bättre förr.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd