Feg köra

Tjaba!

Nu har jag varit och tränat activiospinning igen trots det vackra vädret ute. Inne i spinningsalen var bara de allra tappraste fantasterna plus några nybörjare. Kul att de har hittat hit.

Spinningen klarade jag av med en dans då jag numera vet att jag tål hårdare belastning än jag trott innan. Jag kan inte feg köra så mycket som jag har gjort innan, men man lär sig av sina misstag om man nu kan kalla det ett misstag att inte ta i så man spricker.

Snart är det Påskmiddag hos mamma och pappa för att bl a fira pappas födelsedag. Själv är jag ledig i morgon också eftersom jag har jobbat hela påskhelgen när alla andra tycks ha varit lediga. Så jag säger äntligen är det min tur att njuta av det fina vädret. GLAD PÅSK i efterskott på Er.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd