Träningsresa till Fuerteventura, dag 7

Tjaba!

I dag har jag haft en go sovmorgon då jag inte har någon träning eftersom flertalet av deltagarna åker hem idag. Fick inte någon plats på något av spinningpassen som hotellet har då det redan var fullbokat. Därför har jag spenderat en del av dagen vid poolen med att läsande en ny bok som jag har. Nämligen Paganinikontraktet av Lars Kepler en mycket spännande bok även om jag inte har läst färdigt den ännu. Men innan jag fick ett grepp om vad boken handlar om fick jag leta upp en tystare plats vid en annan pool där det inte fanns lika mycket människor som störde mig. Eftersom jag ville koncentrera mig på texten så att jag förstod vad det var som jag läste om. Jag vet inte om jag har fått någon mer färg på kroppen i dag men jag försökte i alla fall även om jag har väldigt lätt för att bränna mig i solens starka strålar. Har även börjat att packa lite lätt då jag åker hem i morgon.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd