Träningsresa till Fuerteventura, dag 4

Tjaba!

Har nu på morgonen konstaterat att det finns myggor här nere också och de kliar lika mycket som de där hemma. Vädret här idag är molningt och det är inte läge för att vara soldyrkare precis. Själv trodde jag att jag skulle ha träningsvärk i vadmusklerna efter att ha bestigit berget i går men jag känner ingenting så jag är nog mer vältränad än jag trodde. lol.
Är nyss "hem kommen" från mitt spinningpass med havet som åskådare och himmelen som tak. Det var kul att få köra ett pass utomhus och under den första delen av passet tyckte jag att låtarna bara bestod av olika melodislingor. Det var först under den sista delen av passet som det kom låtar som jag kände igen.

P.s. Nybörjar passet var inte så lätt som jag trodde att det skulle vara och kanske berodde det på värmen eller att jag hade mycket motstånd. D.s.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd