Adventmys och Ullareds shopping

Tjaba!
 
Det är lite mysigt när ljusen är tända och stormen Berit blåser utanför mitt fönster. Tidigare i dag har jag varit i Ullared och handlat några få saker som jag inte hittade då jag var där förra gången. I dag var det inte så mycket folk medan det i går, då jag körde förbi, var så mycket folk som ville gå in i affären att de var tvungna att köa utanför affären. Anledningen till att jag körde förbi Ullared i går var att jag har spenderat min helg hos min yngre syster och hennes man i deras sommarstuga. Där vi mest satt och pratade och spelade kort medan det regnade och blåste utanför. Extra kul blir det när man får höra, att ens systerson och jag även är gudmor till, säga att han älskar mig. Man blir alldeles varm i kroppen då man hör sådant.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd