Träningsresa till Fuerteventura, dag 6

Tjaba!

Spenderade morgonen på stranden där jag badade och läste en god bok. Boken var Huvudjägarna av Jo Nesbø. Efter två timmar på standen gick jag upp och till poolen för att ha en solstol att ligga på när jag fortsatter att läsa min bok. En reflektion som jag har gjort är att om jag kommer hit en tredje gång så skall jag ha ett rum med havsutsikt då mitt nuvarade rum har insyn från en balkong via receptionen. Detta upplever jag som mycket störande då det känns som om jag inte kan få dra isär mina gardiner utan att alla tittar in i mitt rum. Bor nu i rum 10130 men förra gången hade jag rum 18102.

Nu har jag haft 60 minuters Pilates pass följt av 35 minuter Zumba för dem som ville. Hälften av personerna i gruppen valde att ta en Power Walk längs med stranden i stället. Snart är det dax för avslutningsmigel med en sista middag ihop för hela gruppen. Då två tredjedelar av gruppen åker hem i morgon medans vi från Göteborg åker hem på tisdagen.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd