La Palmas kust

Tjaba!

Näst sista dagen på hotellet och att få sola och bad vid poolen var inte att tänka på då det var lite kallt för mig och många andra. Tidigare på förmiddagen vid 10.20 gick jag från mitt hotellrum och bort till gymmet för lite träning. Gymmet hade inte samma utbud på maskiner som mitt hemma gym så det var därför det fick bli lite freestyle då jag fick köra de som fanns och passade mig. De hade i alla fall TRX-band även om jag inte hittade det först eftersom de var röda. Det kändes jätteskönt att få köra i gymmet.

Senare gick jag en promenad för att fotografera lite på den dramatiska kust linjen som finns alldeles vid hotellet. Vind och vågor som omformaterar de porösa lavastenarna som finns gör att det går att få till dramatiska bilder även om de inte blir så bra skärpa på dem.





Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd