Sol, mat, träning och mat

Tjaba!

Tredje dagen på La Palma och nu är det en ny dag. I natt har jag haft en filt på mig samt att jag under dagen har låtit gardinerna varit isär dragna för att få in lite värme.

Klockan 10.00 var det dax för Pilatesträning utomhus. Min yogamatta har hängt med ett bra tag nu i alla fall på fyra tidigare träningsresor. Bra köp med tanke på att den bara kostade 50 kronor. Den börjar bli lite smutsig men vad gör det om den fortfarande är hel.

Efter själva träningen tog jag ett varv runt anläggningen för att fotografera lite speciellt på alla bananplantagen som finns runt omkring hotellet. 


Till lunch åt jag en god Margaretha Pizza
Sedan var det sol och bad som gällde.


Klockan 17.00 var det tid för att träna lite spinn
ing och då för samma instruktör som körde Pilates. Lite konstigt är att de kör en hel del överarmsträning så som flyes och armhävningar på cykeln så det kändes lite onödigt men det är så de gör här nere tydligen.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd