Cirkelträning å minigolf

Tjaba!

I den sjätte dagen på min semester tog jag sovmorgon och gick inte upp förrän 08.40. Att jag sov så länge berodde nog på att det var så tyst runt omkring mig. Ingen som var tidigt uppe i de övriga rummen som gjorde att jag vaknade tidigare.

Klockan 11.00 var jag anmäld till ett spinningpass men eftersom det bara var jag som var anmäld blev den inställd. Nu blev det bra i alla fall för en grupp svenska seniorer som var där på träningsresa hade en instruktör som bjöd in mig på deras cirkelträning så det bliv lite träning i alla fall. Det kanske var i lättaste laget med det blev bra ändå.

På denna resa finns det tre damer som jag har pratat en del med samt delat middagsbord med dem en kväll. Typiskt var de inte med på detta träningspass.

Senare på dagen skulle jag vara med på en pilatesklass men jag kände mig så stressad över alla tider som man har att passa så jag tog ett varv runt hela hotellkomplexets men utanför det inhägnande området som markerar hotellets område. Först så tog jag ett vara medsols för att sedan vända tillbaka och ta varvet motsols. Totalt blev det ca 2,5 km men det är ju något i alla fall.


Hittade även hotellets minigolfbana när jag skulle gå min promenad. Att få spela här kostade lite pengar för det var inte inkluderat i all inclusive priset som jag har betalat för att bo på detta hotell. 

På kvällen vara jag mätt efter att ha ätit en god och mycket mer mättande Napolitana pizza till lunch men lite grönskar och dessert gick ner i alla fall. Resten av kvällen läste jag antingen en bok eller zappade mellan tv-kanaler för att hitta en kanal där de pratade engelska men jag hittade bara nyheter på engelska och det var jag inte intresserad av. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd