Packnings bekymmer

Tjaba!

Snart åker jag iväg till soligare breddgrader men först måste jag packa lite. Lite blir mycket. Det är svårt att begränsa sig i bland för jag frågar mig själv hela tiden behöver jag detta. Svaret blir ja för att en stund senare packa om allt igen. Fortfarande med allt kvar men ändå så måste jag göra detta för jag kan ha glömt något även om jag inte vet vad något är just nu.

I morgon stängs resväskan eller inte. Jag behöver kanske några saker till som måste med. Just nu är det tre tränings tröjor och två linnen utöver ett par långa träningsbyxor med tillhörande överdragskläder som möjligen vållar mig lite tanke verksamhet. Behöver jag alla dessa träningskläder. Mm... Det får bli morgondagens bekymmer för nu går jag och lägger mig. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd