Mer vikter på stången än instruktören

Tjaba!

I dag kände jag mig så stark när jag körde ett Body Pump pass på förmiddagen. Extra roligt var det när jag hade mer vikter på stången än instruktören. Detta hände bara under låt nummer två men jag är inte långt efter under de andra låtarna som passet är uppbyggt kring. Det är tur att man inte har en man som instruktör för då hade jag nog varit miltals efter i förhållande till vad han lägger upp på sin stång.

Senare i passet då jag skulle byta vikter upplevde jag att själva bytet av viktmagasinet var tyngre än själva passet i sin helhet.

Då passet var slut skulle vi gå från entréplan, där den stora salen ligger, och upp till nästa våningsplan där omklädningsrummen är. Tycktes själva trappan både tung och lång att ta sig uppför, men som helhet har det varit en bra träningsdag.

P.s. Jag känner mig lite skakis i armarna, tre timmar efter avslutat pass, då jag skriver detta inlägg D.s.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd