Gammal musik och bodypump

Tjaba!

I dag hade vi en vikarie som körde bodypump passet vilket gjorde att vi körde ett gammalt pass. Då menar jag inte förra pass nummer 80 utan ett ca sex år gammalt pass. Vet dock inte vilket nummer det har men det är i alla fall Robie Williams som sjunger under biceps curles låten. Mjölksyran sprutade under passet men jag kommer i mål i alla fall. Morgondagen blir inte rolig då jag tror att träningsvärken kommer som ett brev på Posten. Om nu Posten fortfarande delar ut brev? Jag undrar nämligen ibland!

Har nu googlat på musiken och tror att jag har kommit rätt. Passet har nummer 41. Då är rätt låt med i alla fall. När jag bläddrade mellan passen upptäckte jag att på många av passen har E-Types låtar varit med på och han är även den som sjunger. Heja Sverige!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd