En bra träningsdag

Tjaba!

Då jag i dag har tränat både Body Pump och gått en timmas promenad så jag kan vara rätt nöjd med min träningsdag så här långt.

Under själva Body Pump passet orkade jag inte då det var daxs för bicepscurl men jag segade mig igenom låten i alla fall. Resterande låtarna av passet var lättare att klara ut av.

Då passet var klart begav jag mig hemåt och hemma i lägenheten byte jag om till en annan jacka samt lämnade kvar mina träningsskor osv för att kort därefter bege mig ut på en timmas prommenad.

När jag återigen hade kommit in genom min dörr och skulle ta av mig mina skor var det väldigt långt ner till golvet. Det var nästan så att jag ville hoppa över det där med att ta av sig sina skor, men till sist så var de av. Nu känner jag mig duktig och vill inget hellre än att sätta mig i soffan och läsa lite skvallertidningar. Samt njuta av att jag, trots min lediga dag, fått i hop en massa steg som jag kan redovisa i morgon i den stegtävlingen som jag är med i. Denna stegtävling har fått mig att vilja träna mera för att få ihop så många steg som möjligt under en dag. Allt för att få en bra placering i tävlingen samt vinna över mina jobbarkompisar.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd