Lunchspinning

Tjaba!

Lite lunchspinning stod på programmet i dag och då jag nu också är anmäld till Korpens stegtävling så gäller det att inte vara på latsidan utan träna som bara dän då det gäller att samla ihop så många steg som möjligt. Jag har snabbt konstaterar att vara ledig är inte en bra sak då jag vill ha så många steg som möjligt men tack vara ett tränings pass får jag i alla fall ihop några steg i dag.

Själva spinningen eller cykel som de säger nu för tiden, pga att de är med i Sportlife kedjan nu, var en liten nätt tur på 45 minuter. Jag tyckte den andra halvan av passet var tyngre än den första så det är därför som jag är lite matt i benen tre timnmar efter avslutat pass. I morgon är det dax för ett lunch Body Pump pass klockan tolv. Tjoho!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd