Dagens träning

Tjaba!

Dagens träning bestod av en kort promenad på en elljusslinga i skogen. Då elljusspåret ligger inklämt mellan E4 och en annan större väg så blev det inte så tyst som jag skulle vilja att det var. Utan fågelsången blandas med bilar i full fart även om man slipper avgaserna.

Totalt blev det en liten nätt promenad i ca 30 minuter i kuperad teräng men om man skall ta bort tiden för att ta mina kort så blev det inte så länge, kanske 20 minuter. Trots detta så har jag andats lite frisk luft till skillnad om jag hade åkt raka vägen hem och lagt mig på soffan. Mitt tempo kanske kunde ha varit snabbare så att jag kunde få ut mer av promenaden, men jag blev bara omspungen en gång av en man. Det kunde ha varit två gånger, men som sagt var elljusspåret är ju inte så långt så det hade nog varit pinsammare om han hade passerat mig en gång till.

Foto: Tingeling

I bland behöver man inte göra så mycket mer än trycka på knappen för att korten skall bli bra. Det verkar som om kortet hittar vägen in i kameran av sig själv.


Foto: Tingeling
Foto: Tingeling

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd