Livet från en cykelsadel

Tjaba!

I dag är det fredag och jag har som vanligt, eller ja som vanligt vet jag inte då jag förra fredagen valde soffan före ett spinningpass, körde mitt activiospinning pass.

Under passet låg jag rätt pulszon hela tiden samt gick aldrig under min arbetspuls som är på 65% av min max puls. Om man hamnar under denna procentsats så är det ingen träning som förbränner fettet utan man har en liten nätt cykeltur inomhus.

De två sista låtarna på passet var från mitt favorit band Nickelback. Den ena låten var "Burn it to the ground" låt nummer två från albumet "Dark horse" och den andra kom jag inte ihåg vilken den var. Den enda nackdelen med passet efteråt var att folk klagade på ljudnivån under Nickelbacks låtar medan jag själv önskade att den skulle upp. Men smaken är som baken, delad.

När jag kom hem upptäckte jag att vattnet var borta troligen pga en vattenläcka någonstans. Så där stod jag i duschen utan vatten. Så det var bara att ta på sig kläder och hoppas på att vattnet skulle komma tillbaka snart. Kom även på hur beroende man är av vattnet ur kranen när man har varit på toaletten. Men det löste jag med lite handsprit.

När jag nu skriver denna rad så har vattnet kommit tillbaka och jag har fått tagit min efterlängtade dusch.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd