Träning inomhus

Tjaba!

I dag är det varmt ute men lika varmt är det inne i lektionssalen där jag körde Indoor Walking. Eftersom det var ett tag sedan som jag körde detta pass pga min åderbråcksoperation tog jag det lugnare för att se om mitt knä höll då jag innan operationen fick ont i det. Troligen så har jag kört med för hög belastning för att komma in i samma pulszon som ledaren vill att man skall vara i. Från och med i dag måste jag bli bättre på att trampa snabbare men med mindre motstånd och detta gäller även när jag kör spinningpass.

När passet var slut belönade jag mig med en glass och kunde också konstatera att även om jag var lite seg och darrig i bena när jag klev av walkern så hade jag inte ont i knät i alla fall.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd