Morgontidning och böcker

Tjaba!

Nu när jag har gått på semester sitter jag gärna på min balkong och läser div böcker men även tidningar. Jag börjar min morgon med G-P till frukostmaten och på eftermiddagen kan det bli tidningen Allt om trädgård för att få lite inspiration om vad jag kan eller bör göra med min trädgård.  Eller om jag kan göra något extra med krukorna som jag ha stående på balkongen.

Den bok som jag har börjat att läsa heter Lady och är skriven av Thomas Tyron. Ingen författare som jag känner till men genom att googla hittade jag lite information om vad boken egentligen handlar om. Boken är skriven på 1970-talet och därför hittar jag ord som jag aldrig har sett skrivna eller förstår vad de betyder. Även ord som neger finns i boken och detta ord får man inte lov att använda numera.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd