Volontärcentrat under EM i Göteborg 2013

Tjaba!

I dag har jag återigen varit på min plats i volontärcentrat och hjälpt till.  Redan klockan 07.00 började folk att fråga efter vad kaffet finns och mitt svar fick bli att jag inte visste detta då det är svenskamässans personal som sköter hanteringen om kaffets vara eller inte vara på anvisad plats.


Här är min arbetsplats.
Mitt andra men största jobbet idag vara att dela ut gratis biljetter till kvällspasset men med lite övertalning om att de kan ge de till sin granne som är kattvakt eller den som sköter om blommorna när man är borta. Lyckades jag bli av med en hel del av biljetterna. Från början skulle man bara få två stycken per volontär med då fredagen hade kommit en bit in på sen förmiddag fick jag ge ut så många som man ville ha. Eller om man skulle hård dra det lite, man måste kunna fylla upp platsen som biljetten anvisar.


Matsalen för volontärerna sedd från min arbetsplats.



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd