Hockey

Tjaba!

I går var jag och min pappa och såg på hockey. Den match som vi såg var den mellan Frölunda Indians och Luleå. Då det stod 1-2 i matcher så Frölunda var tvungna att vinna för att ha en större chans att gå vidare i slutspelet. I den andra sudden death perioden blev det till sist 4-3 till Frölunda.

Jag tyckte det var roligt att gå på en hockeymatch men det är svårt att säga exakt vad jag tyckte om matchen då jag tycker att jag är påverkad av de tre personerna som satt bakom mig och kommenterade matchen hela tiden. Så det är extra svårt att förstå vad som är min egentliga åsikt om matchen. För det kan ju vara så att mitt undermedvetna jag spelar in i de åsikter som jag kan ha.

P.s. Jag gillade att Frölunda vann till sist. D.s.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd